BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Crying is not only for crybabies and weaklings.Let everything out.anything at all

72 #RAYAAAAA

memandangkan sekarang tgah upgrade blog, rase mcm dah berhabuk sgt dah nhhh. so nie antare post aku yang terbengkelai. haa amek kw aku publish teros. so enjoyyyy :))))


first en foremost, selamat hari raya aidil zafuan, eh silap aidil adha hahaha. <--- status plg cool dkt pesbuk.

A day before raye yang sungguh meriah, kalah malam raya eidfitri. bgun pagi cuci muke berus gigi teros teman mak g pasar. balik pasar kemas laman rumah, rehat dpan tv sambil tengok katon tv9. yeahh thats my favourite. sebab katon tv9 berbahasa melayu muahahaha. lepastu tolong mak siang ayam, potong sayur and ape yg patutlah. really interesting kan? *muke teruje*

awatnya hampa teruja sangat ni? biasa ja kami rasa.

sebab selalunye life aku bgun and tido lewat, makan, solat, tv and online. that very very pfffttttt =.='

and and hasrat aku nak buat tempe goreng sambal with ikan bilis terlaksana. hasrat aku nak masak maggi gune periuk pun terlaksana. masak telur with mentega and fishball pon terlaksana. wahhhhhhhh manenye aku tak gemok kalau dok rumah :P

mak aku pulak dah tak larat nak didik dah klau anak2 dok berkumpul kat rumah. memang menjerit sakan lah ktorg ni. aku sorang je pon seumpame ade due org anak. kejap kejap jd anak normal, kejap kejap jd anak downsindrom. bile dah jadi downsindrom tu, memang dah takde ubat nak pulihkan dah. kikiki.

nah gambar raye.

Kakak sulong i takde tyme ni. raye belah husband youuuuuu. first time raye as a wife!



baiii uolssssss. xoxo :D




ps: sape yg take note word 'siang ayam' tu mcm pelik, memanglah dy isteri mithali hahaha.

0 comments: