BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Crying is not only for crybabies and weaklings.Let everything out.anything at all

77 #Hai awak! antek angat awak!

haii awakkkkkk. ye, awak! haii :). awak!!!...... hai *lambai-lambai tangan*

titew kan, baru hbes stalk pesbuk kawan sekola titew. yela ecok titew dh nk blek arau dahh. dah rarely online dahhh. hmm hmmm. stalk pesbuk org ni besh, sbb dari sekecik kecik rahsia, ke sebesar-besar rahsia kite tahu. oh rahsia iniiiiii.... telah lama ku pennnndamkan
opps sori awak kite ternyanyi. *kebil kebil mata* coli tauuu.. ehhh silap lagi *tampar mulut* cowiy tau.
lepas tu kan awak, kawan-kawan kite kan, sumenye makin cantik. antek angat. antek angat dowang.
dulu masing2 berhingus, g skola pon tudung pin dekat telinge, macam ape je kan. tapi dowg sekarang tak mcm dulu, dowg antek angat. sampai titew pon rase mcm jauhhhh sgt ngan dowg. sampai titew rase
mcm.... mcm... mcm titew tak penah berkawan ngan dorg. walaupon realitinye dulu titew rapat gile dgn dy :( hmm sedeh kannn. sobs sobs





tapi.. tapi... weiii kamon laaa. hahahaha. lakonan semate-mate je atas tuuuu. ade? haa ade? ade aku kesah ke weiii. kw makin cantik ke makin hot ke, antek angat ke... kite still kawan dohhhh. membe kottttt. gile kw putus kawan just sebab kw makin cantik *tangan di bahu mata ke atas* erghhh pelishlerrrr. aku lagi cantik kottt *krik krik* woo woo, bukan YANN la kot klau kuat toching mcm tuu. *gosok-gosok bahu*
kite kawan lagi kann

xxxxxxxxxxxxxxx

takde aaaa, merapu jeee. sebenarnye aku nak cakap, stlah stalk2 pesbuk, conclusionnye..... aku bersyukur teramat ditempatkan di uitm arau. bersyukur sgttttt. tak kesah lah org nak ckap, diploma je kerrr, bukannye uitm shah alam ponnn, jaoh gile nak mampos ke. tp aku bersyukur sgt. sebab uitm arau ni tak hyperfesyen, lagi... student dy klau nak g kelas, berpakaian mcm nak g klas lahh. bukan nak g mall o jejalan. and most student yg dulunye free hair pon, ramai yang dh pkai tdg. yg dulunye tdg bawal biase, dh bertukar tdg labuh *cume aku jelah tak dpat hdayah lagi hehehe*

lagi... sebab uitm arau ni ade rotu :) the most impoten! uitm yg ade rotu ni 4 je. arau, dungun, melaka and shah alam. keberadaan aku dlam skuad rotu uitm arau ni pon, sgt sgt bersyukur. jage akhlak, jage iman, jage diri, jage kelakuan. cewahhhhh. klau dibuatnye aku dpat rotu uitm s.alam or yg laen tu. ahhh tak dpat bygkan camne lah jadinye aku o.0 or else, rotu lah semangat aku setiap kali nak balek arau. kalau tak mesti aku rase malasss sgt nak balek arau.

hmm awatnye ntah tetibe sentimental sgt mlm ni.

hmm banyak cakap pon tak gune, bai lahhhh. saye syg uitm arau. nak degree dkt sane! hehe xD