BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Crying is not only for crybabies and weaklings.Let everything out.anything at all

Showing posts with label memoir oh UNDER 17. Show all posts
Showing posts with label memoir oh UNDER 17. Show all posts

publish post17

bahana hot ticket,panas doh telinge

best kan berbual dgn FARA IZZATI MARNIZAM?

weh,tau tak aku rindu kaw.bhaha,jiwang siott.lame ta denga kw gelak.kw story story.kw manje manje.aku engat lagi doh,tyme form1 kte slalu gaduh kan.selaluuu sgt gaduh.aku slalu buat kw nanges,haha,sorry tau fara.

cerite zaman form1 mmg plg best.aku engat lagi.FRESHLYYY.
dulu fara slalu ade masalah keluarge.dy slalu nanges sbb keluarge kan kan fara?ade satu mase tu ktorg gado,tak bertegur sape.
sebab aku dah putuskan tali beg skola fara yang dy baru beli.
aku tak sengaja okey,tetibe aku jadi ganas semacam tyme tu.tarik beg dy.last last tali cabut.
memang aku yang salah.tapi aku yang tetibe mule ta ckap ngan dy
tak cakap tu menandekan mulenye pergadohan lah kan.

aku nampak fara masok bilik rehat,aku pon tenga bace surat khabar dkat bilik rehat,tapi aku buat buat tak nampak.
cover siot,cover.kite kan tengah gado.
tibe tibe kw dtg kat aku.duduk sebela aku.
aku masih cover lagi.buat buat tak sedar kononnye.
tibe tibe kw nanges kat aku.aku jadi speechless,emmm,ta tau na kasi respon ape.so,aku biar jea kw nges.
tapi bile aku tgk kw nges trok sgt aku pon tanye kenape nanges?
lepastu kite berbaek semule.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

tenks tau alyna,kw je yg aku rse through my life afte spm,haha.paham kan?
aku driving,aku nak pegi FELC,aku na cari keje.sume kw tau alyna.haha,kisah kw ngan bestpwen kw pon aku through jgak.
tenks tau syin,for the cool respons tyme aku ade masala kawan dkat FELC.
tyme mule mule perkenalan mesti lah ade masalah.tade lah tros kamceng kan.so tyme aku tension gler dgn dorg,kw teman aku release tension.cool babe.


klau ta jiwang sekali bole?

malam nih makan MEE GORENG MEE SEDAP PERISA ASLI,huh dah lame aku idam weh.dsebabkan spm aku terpakse melihat sahaje tanpe mengusiknye.kali ni aku betulbetul da makan.emm,dengan NESVITA sekali.tibetibe teringat kat diorang diorang.rindu asrama,really.dulu tu la back up ktorg tyme stay up.warm up nesvita with honey.cite cite pasal asrama,dulu mulemule aku ta suke ramairamai dalam dorm aku,aku na ade aku nan alya je.suke study bersendirian katenye.cehh,poyolah kaw yann.study bersendirian tidolah gamaknye.naseb baek dengan kedegilan faten si bambam na tdo dorm aku,diikuti dgn ieyla si gerbang.alyna plak mmg da booking awal awal na tdo dorm samesame nan aku and alya.si haniz plak,stat mggu kedue barulah muncul.muncul si haniz tu jadi imam besar kt dorm.klau dye tade ta jemaahlah ktorg.

ktorg mmg suke menjerit.biaselah bole release tension kan.kadang kadang na pinjam buku pon cakap macam na bagi satu asrama denga.alah,normallah pompuan.segale duke pahit about exam,share same same.macam hari tuh,tyme hbes jwb physisc.ye aku ngaku mmg aku tabole jwb phys dgn baek.mmg frust habes lah.then,hbes jwb phys tuh ktorg kluar lah asrama jap pegi seven e.dorg mcm biase terkinja kinja masuk seven e.aku yg tenga frust nh duduk tunggu kat luar je la.ften tyme tu pulak pon la nak menggentel gentel nan aku.mmg kene sembur lah.haih,sorry :)tuptap tuptap,dy kluar kedai belikan aeskem kesukaan ktorg satu.dy konon konon rase dye sweet lah tuh.pdhl aku tolak aeskem tu,tapi,tapi,tibe tibe aku rase macam nak aeskem tuh.akhirnye masuk jgak aeskem tu dlm perut aku.people said,we again and again having a crush,but dat's is a bestfriend means.HAHA

lagi satu,ktorg nih suke perli.oh,dlm kate laen suke bahan.tapi,macam biase,ta kesah pon.yang paling kuat membahan kt dorm uh si hedmaster tuhla,alya.terutama tyme jalan jalan nan dy.pantang nmpak orang pelik je aku nan alya mesti bahan.sampai satu mase tu,tyme tu ktorg tengah jalan around ong tai kim.biaselah,sape ta kenal OTK kan sesak gile lah kan.jalan jalan nmpak org pelik yg weird punye.aku diam je la tp dlm hati adela bahan bahan jgak.ta pasal pasal alya pandang aku then dy cakap 'yan,ta baeklah bahan orang'.haih,tau tau je kan dy nh.ntah ade kuase bole bace fikiran org ape!.tyme kelas akaun dkat tysen gemilang hari uh lagilah.pantang aku termenung je dy pergi sergah.at dat tyme,baru aku tahu lah kan aku nh suke termenung.people kate,a bestfriend shares your sense of humour and inspiration for the mind.HAHA

yang lagi sorang nih si teleng,alyna.dy la minah jiwang dalam dorm.asek nan nset je lah dy uh.nset da la cikai,hantok sikit terpadam,hantok sikit terpadam.setade tade bluetoth pon nset aku,tade la sampai slalu terpadam.frwd soalan spot kat aku 40sen pon rugi.biaselah,due kumbang da hinggap dkt dye,memang ala ala cite hollywood lah kononnye,cinte monyet!tapi kan,alyna nh best.dy study relek jea.tade tension tension pon.so,studi nan dye mmg best.slalu jugak lah dy kene buli.ktorg nh,pantang kluar dewan makan je mesti berlari.ta penah berjalan.like one day,ktorg amek lah alyna punye selipar.then,bawak lari sampai dorm.maen kejar kejar tu lastlast dy terjatuh.hah,pup sebijik jatuh dkt air.hbes lecun lah dy.ktorg ape lagi,gelak besar lah kan.but,people said, I KNOW YOU ARE MY BEST FRIEND BUT IF YOU FALL I WILL LAUGH,haha.

ni pulak kesah ieyla.name real dye fadziela,but ktorg slalu panggil suhaila.hahah,da ktorg rse suhaila lagi sesuai dgn dy.si suhaila nh,name mak dy jalilah.at first uh ktorg engat nme mak dy hajilah.bukan maen dy deny tapi ktorg ta pecaye.last last tyme exam agame islam,tyme lagi 20 minit na masuk dewan,dy kol mak dy suruh ktorg tanye name mak dy sape.dah dy onn ktorg onn lah.cakapcakap lah nan mak dy,tanye sape name mak cik.oh,baru ktorg tau nme mak dy jalilah.seb baek mak dy sporting seyhh.hmm,ieyla nih pon suke nanges,cengeng.bile org bla blek umma je nanges.cengeng kan dy,tapi tu lah dy.memang baek tu sbb ktorg panggel ammah,panggilan utk org gaji.some people says,bestfriend should go the extra mile to do soemthing for you when you really need it. tulah eiyla.HAHA

LAST,hniz.tau nape dye last?sebab sebab,dye tenga pekse.dy ta free lagi.haha.pity you pity you.so,kte tabole cite pasal dy.karang terbahak sembor sembor kang tyme bace buku.tapi,satu pasal dy.she's really have a sensitif feeling.suke buat puisi yg sedih sedih then tampal dkt pintu dorm.hmm,mmg sedih laa puisi dye,tapi bajet cool je la kan tyme bace tuh.alwys says,'alaaaa,lps nih tinggal aku sorg je'.haa,da mule la tuh dy na bersedih.almaklumlah,dkt dorm tu dy sorg hbes pekse lambat,ktorg berlima nh hbes awal.so,nnt tggl dye sorg lah tertinggal.alamak dy da terbatuk batuklah plak.tapela,t aku txt dy tanye dy ade terbatuk batuk ta?HAHA.I SAID,when you forget the song in your heart, a bestriend is someone who sings it back to you.haniz~


arhhhh,weh.mase yg da lepas ta kan kembali,ta mungkin berlaku AGAIN kan.HAHA.the conclude is,a friend has seen you at your worst and loves you even so. I don't care how loud I'm laughing,I'm annoyed everyone,but i want everyone know i'm having fun with my dearest friend.more link about friend,i like dis blog actually,http://realitikonspirasi.blogspot.com/search?updated-max=2010-12-17T07%3A00%3A00%2B08%3A00&max-results=1


wak luu...


apasal aku nihh?


...
...
...
...

aku sorang sorang
...
...
...
tibe tibe rase rindu
...
...
...
kawan kawan aku



walaupun baru due tahun
...
...
...
ta rase marah pon kene bahan kan?
...



,mcm org laen ckp,bile sorg baru terasa.
Don't know how I lived without you
'Cause every time that I get around you
I see the best of me inside your eyes
You make me smile

You make me dance like a fool, forget how to breathe
Shine like gold, buzz like a bee
Just the thought of you can drive me wild