BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Crying is not only for crybabies and weaklings.Let everything out.anything at all

publish post28

aku dah beransur pulih.pulih dari menjadi YANN JAHAT.
aku dah baek wey skrg.meh la sini,jgn takot daa :)


rase lega sangattt.dgn bantuan mak upu dah selesai pileh :)
semua yang aku minat.tau aku pileh ape?aku pileh pengimejan perubatan ngan radiografi.:)
aku baru tau pasal bende tu and ak minat gile do bende bende camtu :)


sekarang target aku aku nak siapkan homework :)
*what?HW?eh kw bdak skola ke ad hw nh?*
eh lek luu lek luuuu.ade assignment lah bkan hw.tersyasyul pulak.kene buat buku log pengangkap :)
pengakap kea pengangkap haa.sakai jea sebut pengangkap :)


lepas tuu na langsaikan hutang ngan pak cik rudy,buat lesen
lesen moto jelah dulu.kete malasss -______-"


yang PLKN ni pon satu.asal lah langsi sangat doo.
alamak langsi langsi nh terikut faten lah nh.ayokkkkk.
lembap gile bapak macam sipot babi grrrrr.
malas daa ak na pike.shuh shuh.




w a k l u u uuuuu.
perasan tak aku byk buat :) kan.gembira sangat sbb byk bende da settle.


aku ta pham asal aku slalu edit balek post yang ak da tekan publish post.paham?ak pon ta pham.



0 comments: