BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Crying is not only for crybabies and weaklings.Let everything out.anything at all

publish post31

malam meng-STALKER fb.

Eeeee bencik bencik bencik.asal haa aku plak yg nak bencik sgt nhhh?
aktiviti mlm mmg la meng-stalker fb kan,HAHAHA.
tyme mengstalker of cos lah tengok photo kan.

ahh kw mmg da maken cantek kan skrang :)
pujian ak ade rase mcm dlam nada marah tambah cemburu siket ta?

OMG,ulang balek.cemburu?oh tidaklahh.aku da tersangat banyak daa jumpe org cantik.dan aku pon da cukop bersyukur dengan diri aku ape adenyee.*cettt.yann tipu.bersyukur apenye klau tiap-2 hari dok mengomel muke hitam comot lah,jerawat nih ta pasal-2 na menempek lah itulah inilah .Derr :|

tapi kan,tgok komen-2 dorg perghh meluat siott.mmg mulut kanan aku terangkat sebelah 30minit,HAHA.*ops kategori hiperbola la tuu.tapi kan mmg meluat laa.da komen sume ckap cantek.ta cantek ckap jeles.ta jeles ckap ayu.ta ayu ckap 'laut tu cantik awak tak. marah kea haha gurau jela'.chehhh MENYAMPAH kan?si tuan punye gamba ni pon KONON steady akan reply 'haha tape,ta kesah lah awak ckap laut tu yg cntik.watpe marah nty cpat tue'.

bagi aku dy konon steady =.=

lpastu bile org cmmnt cantik,punyelah bersusah payah deny.taklah,ape yg cantiknye?
pleoshhhhhhh,lu engat lu humble.lu na org ckap u ni cantik tp merendah diri.sekali lagi,pleoshhhhhhh,humble?tayang gmba tu ade nmpak mcm humble kea?haa haa?

you you tanye siket.ape function u letak gmba ayu cantek sopan umphhh u tu ?
sbb u rase u tu cantek lagi bergaye kan?

___________________________________________________

tengok keadaan aku ni rase rasenye esok aku ta berdose lah klau ta solat kan.uuuuuuu

0 comments: