BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Crying is not only for crybabies and weaklings.Let everything out.anything at all

publish post30

plkn?alaa rileklah derr.haa PLKN?

hari ni ak ta tido lpas solat subuh dehhhh.plese give a big clap for me :))

bangon bangon tadi bgtau ayah mak dpat plkn kat sabah.wow kannn.
diorang excited gile wehhh.ta sempat menyempat tanye aku.and ak pon jwb jelah tyme ambek wudu' tuu.HAHA terok kan.habes solat je ayah tros ckap psal ak nty naek flight la,klau ta sempat pegi cane la.haaa nmpak ta keexcitedan mereka.HOHO.then tu baru hbes solat belom doa lagi.hbes doa lagila,mak soh bkk lmn web plkn lagi tuuuu.uuuuuu tu yg TERonline sampai sekarang tuuu.rase mcm gile awal pagi lah aku online.then online then terjumpe nh http://khidmat-negara.net/forum-plkn/index.php?PHPSESSID=142a4c96a00f72be6d7f6f258f485224&topic=506.0 :

first tyme.spanjang aku cuti kat rumah dr hbes FELC hari tu,buat petame kalinye ak baru denga suare kanak-2 tadika menyanyi lagu negaraku dengan semangatnye di pagi hari.mmg kuat betoll dorg nyanyi.ak rse satu kwsn perumahan boleh terbangun dr tido *hooyeahh,except aku la kan.lpas denga nyanyi tu denga pulak dorg dok memekik 'left right left right'.itu menandekan dorg hbes perhimpunan and bakal belajar.kesian lah bdak-2 tu baru belaja.adek,tengok kakak nih da hbes sekola da adek.ta rase kea adek ni mcm lambattt sangattt.HIKHIK,kejam gile akuu -__-'

habes sidai kaen jea tgk lantai rumah basah.then aku mcm blur.asal basah nhh.shitt tengok-2 kan,rupe-2 nye kan aku terpijak kencing kucing.hoooo bengang tak geram?

na tunjuk siket gamba kem kemahiran kelana hari tuuuu.derr muke aku burn doo.adoiiii


nampak ta abg ipan tgh cek pondok sementara ktorg


ni hasil mknn rimba aku.and baju mmg lecun lah kan kene simbah air kat pondok
sementara tuu.tau la pondok ak ta seberapa.berlubang-2 pulak tuuu :(

haa nampak nampak.gadjet tuu semua bdk kelana buat tau.pertandingan gadjet krew aku menang okey.ehem sikett :)

haa okey na chow.wak luuu.

0 comments: