BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Crying is not only for crybabies and weaklings.Let everything out.anything at all

68 #Crush



Hai, name aku puteri azyan. kawan sekolah panggil puteri. bestfriendforever panggil iyan. girlfriend panggil puteghi o yann. skuad panggil ndek. #Eh

kali ni aku nak bercakap pasal Crush, dimane same maksud dengan Admire. lebih kurang la maksudnye.

jadi kali ini aku mahu bercakap tentang Crush, bukan horlick crunch mcflurry, bukan juga coklat crunchie.

Crush, tajuk yang terpilih untuk entry kali ini. yeahhhhhh \m/

pilihlah mane satu pendahuluan yang korang rase sesuai. teheeee.

okay dah, series. ehem ehem *batuk-batuk* ehem, series nih aku nak cakap pasal Crush. start

okay aku tatau kenape aku nak cakap pasal crush tak semena-mena. mungkin sebab sekarang nh aku tengah crush dekat someone, err maybe. hati aku nih cepat sangat berubah, crush dekat someone dalam jangke mase yang sekejap. and crush pon di atas sebab yang korang akan rase merepek. aku crush kat dy sebab hari tu dy tegur aku. #eh normal lah nih -_- or aku crush dekat dy sebab hari tu tetibe dy retweet tweet aku yang sungguh bermakne #haa memang sangat tak memasal -_- or aku crush dekat dy sebab dy cerite kisah cinta dy yg paling takkan pernah dy lupe dekat aku #so? tupon boleh tercrush ke -_- and crush sebab dy bagi coklat supaye aku tak ngantok #terbukti merepek.

HEI SEBAB TU JE DAH BOLEH BUAT KW CRUSH KAT DY. OWEMJI.

hmm see, merepek kan. tapi jangan risau. klau aku crush kat orang, aku takkan obvious gile tunjuk aku admire dy. eh kamonla, maruah babe. haha. and kawan-kawan aku pon takkan tahu yang dalam hati aku nh sebenarnye ade bunga raflesia :) sebab nty dorg dok bahan aku, and terkantoi, and si yang aku crush tu tahu, lpastu dy pon sebenarnye crush aku. lamar dan kahwin *takde istilah couple disini*and they live happily ever after. #EhOverLah MakJah.

#tadika

haha. tapi kalau diikotkan pengalaman crush aku sejak dekat tadika putera-puteri dulu. *amboi sampai ke tadika hah*, purata penilaian menunjukkan kalau aku dah crush dekat orang tu, aku akan crush for a very long time. hmmm. since tadika, aku dah ade crush. okay aku memang gatal. *tutup muke* aku minat sorang budak nh, rumah dy selang lima rumah sebaris aku. takdelah pulak aku nak engat macam mane aku boleh teradmire dy. sampai sekarang, aku still usha dy dekat fb. hewhewhew. usha je tapi dah tak minat dah.

dulu waktu aku form 5, adelah aku join satu tusyen free nh. cikgu tusyen tu ajar best sangat sangat, tapi dy slalu buat tusyen free. meme ramailah orang datang tusyen tu kan. so nak dipendekkan cerite, aku dtg lambat satu hari nh. yes, dapat duduk tempat belakangggg sekali. and seat belakang2 tu ya Allahh, memang sangat ramai lelaki. ahhh malunye acano nh. buat muke tebal tak tahu malu jelah dok sebelah lelaki, wlaupun dalam hati dup dap dy macam dah berhenti teros rase. meme tak toleh kiri kanan lah. lepastu tengah dok syiok syiok fokus, ade sorang laki, duduk selang due kerusi sebaris aku nyanyi lagu puteriiii by zainal abidin tuu. then kawan-kawan dy gelak-gelak termasoklah lelaki yg dok sebelah aku tu. aku dah macam usha-usha sape yang nyanyi tu. kenape dorg pandang2 aku nih? "alamak, dy lahh yang nyanyi tu, *crush aku time tadika* haiyoooo tutup muke tutup muke". apelagi, time balek tu marathon 100m la aku bla dr tusyen tu. maluuuu weyy~~

#sekolah rendah

haa sekolah rendah nh kelakar. ni kisah waktu darjah satu. aku ngan bestfriend aku kongsi crush babe. actually aku minat dy dulu, tah camane tetibe bestfriend aku tuh nak minat dy jugak. mule-mule memang tak rela, tapi nak buat acano? kongsi jelah hewhewhew. aku, bestfriend aku, dengan crush ktorg nh satu kelas. so, memang ktorg asyek usha dy je dalam kelas. satu hari nh, aku ngan bestfriend aku pakat dok kasi love letter. hahaha, siap ade bedak lagi dalam tu nak wangi punye pasal. bile rehat je ktorg nak dok meja makan dekat2 dengan dy. puihh takmalu! sampailah satu hari nh, nak masuk darjah tige, aku stay dapat kelas yang same, bestfriend aku dgn crush ktorg nh turun kelas and dorg dpat kelas yg same. punye jelous aku time tuh. rase nak turun kelas jerrr. yang bestfriend aku nh dok melompat-lompat kegirangan. nak jeleskan aku letuuuu.

so start darjah 4 aku dah ade crush baru. HAHA gatallah kw ni kan. aku admire dy sebab aku penah g rumah dy, ade tusyen bahase arab. lepastu mak dy tegur aku sorg je antare sume budak pompuan yang dtg rumah dy. hidung aku pun dah kembang semangkuk perasan konon akulah calon menantu mak dy. sososo childish. start tu aku minat dy. nh minat yang sungguh sungguh punye. sbb dy seorang yang skema and muke pon boleh tahan macho hihihi.

sampai aku selalu g toilet semate-mate nak lalu depan kelas dy, then bertembung mate. sekarang pon aku masih ingat degupan jantong aku bile bertembung mate dgn dy :) then aku slalu jalan depan rumah dy dgn kawan kawan. lepastu aku slalu lepak surau kat taman perumahan aku sebab nak jumpe ayah dy and berborak. *konon nak tunjuk baik depan ayah mertue letuu* bile kawan aku berborak ngan ayah dy, aku sound. haha evil gile aku. yelah sebab aku dah beware awal-awal dah kat kawan-kawan aku jangan berborak ngan ayah dy, nty aku jeles. sebbaek kawan aku faham :)

ade satu hari nh kan, dy takde ubat pensil tekan. lepastu dy mintak kat kawan sekelas dy. waktu tu aku ade dekat ngan dorang tau. tetibe kawan dy cakap "puteri, tengok **** nh takde ubat pensil, bagilah dekat dy". punyelah aku dengan si crush aku nh malu tersipu-sipu. oh lupe cakap, dy tahu aku minat dy. hihihi *gigit bantal* dah nak last day sekolah, baru aku tahu rupenye si crush aku ni pon minat aku jugakk. wahhhhh malunye *hentak kepale dekat batu* dy cakap dy minat aku tapi aku ni brutal laa. hmm no komen. biaselah, sape suro pileh crush budak nerd kan. fyi, dy add aku dekat fb *pengsan 3 hari jap, baru approve*

#sekolah menegah

no crush sebab time nh batch aku semue konon-konon anti lelaki. crush tu adelah tapi tak sungguh-sungguh pon. crush dekat kakak senior pon ade #Eh. apetah lagi crush dengan abang senior, lagilah ade #Eh

#universiti
ade je crush tapi tak boleh diceritekan, memandangkan aku tengah melalui zaman universiti sekarang, maka tidak baiklah untuk aku menceritakan perihal crush aku. kantoilah derr.

bi ae bi ae aiiii, babaiiii



5 comments:

K I L said...

now uni, xleh cerita?
tapi kau baru cerita kat awal entri bukan haha .

lagu bukan main jiwang cehh

-_________-" said...

oh eh? haha. tapi tak jelas.
yelah crush aku time zaman u sape lagi, kalau bukan sharnaaz ahmad. hihi.

K I L said...

fine sharnaaz bagi kau coklat ann.
ok layan.

-_________-" said...

alahhhh, nak like lah rase. kenape bukan fb *hentak kepale*

K I L said...

gambar tumbs up xde ,tu gambar tongsampah tu tekan.