BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Crying is not only for crybabies and weaklings.Let everything out.anything at all

67# sungai pusu di hatiku HAHA



sungai pusu di hati? okay sungai pusu adalah sebuah sekolah di gombak, selangor. sebagaimana uitm di hatiku, haruslah juga sungai pusu di hatiku. auuuuuuu.

the story begin. once upon a time. *eh mcm panjang je cite dy* yeahhh, u'olls, please be ready for a long entry. hahahaha *gelak jahat* go tumbuk bawang cepat, biar segar siket mate tuhh. sebab nak buat laporan nih haha. and go 10 sqodjump terbaek. exercise tangan yelah sebab nty kene scroll ke bawah lelama. takkan nak suruh sharnaaz ahmad scroll kan kann. <----- ayat aizatabd*.klau taknak, ape boleh buat. tekan je lah pangkah kat belah kiri atas tuh *terjun bangunan*

hujung minggu lepas aku pegi asrama. rela - pakse punye kes. yes, tujuannye utk membantu adek adek asrama kite yg result tak berape nak lepas time exam mac hari tu. so dorg kene tahan takboleh balek rumah minggu tu. ekceli, aku pon tak tahu ape tujuan aku g asrama, yang aku cakap kat mak ayah aku, aku nak g asrama sbb kene jadi fasi. untuk ape dan kenape pon aku tak tahu. yang aku tahu aku nak pegi asrama sbb aku rindu asrama. aku nak gather balek ngan kawan2 aku. duduk kat asrama same same. sebab aku denga ramai kawan kawan aku nak join :)

 aku di asrama kuning biru-2012


kat kepale otak aku dah keluar awan awan besar dahh. satu warne merah satu warne kuning. satu lagi warne biru. yang warne merah aku terbayang nak borak2 dlam dorm mcm dulu, yang warne kuning aku terbayang dok bising2 dlam toilet mcm dulu. yang warne biru, aku terbayang kitorg story of past and what happens now. nampak mcm hepi je kann.


the days come. saturday. sorang sorang call cakap taboleh pegi. aku macam watdeeeee??? nh yang aku hangin, cakap tak serupe bikin nh. yuyi cap limau pon takkan boleh melegekan hangin aku. *ehhh tetibe* tapi nak buat cane, suke hatilah dorg nak pegi ke tak kan. who me nak tetibe tak tentu pasal. nak tenangkan diri, aku sumbatlah aeskrem satu baldi dlam mulut *okay tipu*. and one of the reason tak boleh pegi sebab katenye dy tak boleh pegi, so dy pon tak nak pegilah <------ aku taksuke alasan mcm nh =.='


so aku pon mulelah rase down nak g join jadi fasi kat asrama. elok-elok rase rela mule2 bertukar pakse. rase malas sgt. tapi dah janji kan, takkan tetibe aku nak cancel pulak. mahu kene baling tv plasma kat muka ngan org2 yg aku dah janji tuuuu. so aku gagahkan diri pergi jua. takkan lah pasai dy dy dy dan dy tak jadi, aku pon nak kene cncel. ape salahnyee just follow the floww kan. dy dy dy dan dy kan still join the program. no worry lahhh. *muke bersemangat*


it's prove. best tahu rupenye jadi fasi nihhh. satu pengalaman baru dalam hidup aku. jadi cikgu sekejap. sebab a long time ago, aku penah berangan jadi cekgu mengajar kat whiteboard. kerana dulunye aku apply maktab, dorg tak layan. HA-HA. aku mengajar tige slot. satu slot dengan budak form five-addmath, due slot dgn budak form two-bm en science. dengan haram jadahnye tak engat dah add math, inikan pulak sc form two. cannot go, cannot go. bm form two tu go lah jugak. tapi seb baek ade skema jwpan. so bolehlah engat siket siket. *fuhhhh*


then malam tu have a one night at hostel. mulelah cot cet cot cet pasal kenangan lampau. blackout kan aspure lahh. dulu aku dorm nh lpastu form nih aku pindah dorm nih. eh ingat tak dulu kite tak pakai selipar masok dewan makan. kelakar kan hahahaha. eh jom tengok loker yang kite conteng dulu. dulu slalu kene marah dgan org bawah kan, sbb lari kat koridor. bunyi selipar, masyaAllahh, bergegar satu asrama. hihihi.

tak punn,

wey uitm kw ade kos ape? wahh bestlah uitm kw ade fashion show evry sem. untong ahh matrik kw baru, matrik aku lame. ye lahh, kite manade blaja addmath kimia lagi dahhh. tp ktorg amek ekonomi, statistic. kw ade? *tu yang payahnye bile uitm bertemu matriks.* wey kat aku punye tempat kan, ade laki pondan weyyy. sumpah pondan gile hahahahahaha. *gelak jahat ramai-ramai*


and yes, sepanjang program nh, ajar budak form two plg best. sbb dorg ta matured. ade ke suroh ktorg cite hantu time ktorg dok asrama dulu-dulu. punyelah buntu aku nak cite ape. adek-adek, memeylah banyak cite hantu dulu, tapi akak dah lupelah kan skrg. then sruh maen game bagai lah. dahlah bebudak form two nh, dorg jenis gadoh laki pompuan tau. sexs-iest lah kate. amek kw aku suroh soklan satu, laki jawab then dy kene sebut sorg name pompuan tok jawab soklan due pulak. dan seterusnye. malu malu kucing korang. meowwwww.*takpe, akak dolu pon camtu gak. haha*


so, this is the picture of us. *sumber gambar dr kikynnn* en sorang lagi takde sebab dy dah balek. amek baju nak overnight katenye *nuis*


then, ade sorg budak nh panggil 'cikgu, ape jawapan nombo 27 tadi cikgu?'.
eh eh, cikgu? takde qualification pon dek oiiii


then ade sorg bdak laki nh cakap aku akak tomboy. bile mase lah pulak terkeluar perangai lelakinye dekk. aku rase dah habes lenguh aku dok duduk bersimpuh jeee. gelak pon tutup mulut je. tak terkeluar taring ponnnn *haa okay tipu*


assalamualaikum. tak jawab dose, jawab pahale :)

0 comments: