BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Crying is not only for crybabies and weaklings.Let everything out.anything at all

Wow i masih boleh login blog!

Hi ya allah eksaitednye sebab boleh tulis blog ni after 7 years i think. Dah lama rasa tkde diari yang boleh tulis panjang panjang tanpa ada orang kenal, komen and judge hukhuk.

Tiber malam ni macam tetibe rasa rindu dekat someone ni like tibe tibe lahhh. Sebab td nmpk gamba kawen dia sekeping. Kenal tak lama tapi pernah rapat sebulan dengan dia ni. Sebulan tu mmg I rasa macam ada abang or adik lelaki at the same time. Sbb annoying tapi caring haaaa amekkk. Dulu dia selalu la cerita planning kahwin dgn gf dia, gf dia ni mcm mana, bla bla bla. Dulu siap kata nanty kahwin die jemput. Tp tulah tu, time pkp pulak.

Pastu terfikir indahnya Allah susun jalan cerita kite kenal dengan orang ni time bila, kenapa tuhan kenalkan dgn org ni wlaupun sekejap, kenapa tuhan temukan aku dgn die ni time saat2 akhir hayat die, how boleh separate dgn org yg selama ni kite rapat, how bolh still contact dgn org ni until now. Macam macam jenis perkenalan Allah susunkan. And yang penting how come org rapat yg selalu aku jumpe ialah anak sulung/kedua and yeah im bongsu.

Even aku kadang2 selalu terdetik dlm hati yang aku ni ditakdirkan  rezeki comes late. Contohnya in apa2 result i selalu terkebelakang. Result matrik 2nd intake, result plkn 2nd intake. Habis belajar lambat. Kerja bagus2 pun still waiting. Gaji tinggi pun still waiting. Jodoh pun still waiting and whatever my overthinking. But its okay alhamdulillah at least ive made it yeay! But one thing Allah kurniakan aku family, kawan2 or people yang aku rasa rezeki terbesar aku. 

So i didnt ask much bcause Allah is always fair. Apa yg kau dapat tu bersesuaian dengan keadaan kau. So bersyukur instead of overthinking.

Jadi aku tk sabar nak post ni, nak temgok betulke blog aku ni bolh post. Stgi sia-sia taip panjang tp tkleh post! Hahhahh

5106



0 comments: